Mams, Mami, Mamma



Idag har vi firat min Mams som fyller år! Har precis kommit hem från en smarrig middag bestående av Grekisk pytt och tårta till efterrätt. Rejält med vitlök i pytten helt perfekt för mina baciller:)
Har blivit riktigt risig under natten, blir en tidig kväll för både mig och Filippa som har ont i magen....

Men innan vi stänger butiken blir det Sveriges mästerkock på 4:an!

//PIllan


Grattis till mamsen!



tråkigt att ni har blivit krassliga,

krya på er!



Många kramar

Ja, dessa vedervärdiga förkylningar :(

Hoppas ni kryar på er snart!

Och ett stort grattis till Margareta på födelsedagen!

Kram

//Lotta





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se