Måste börja Busa...





Herregud kolla in dessa vinterbleka armar .... Dags för BUS!

Host host min hals är inte min bästis idag, attans att den ska börja nu! Hmmm Nä nu vill jag att det ska bli vår och varmare ute så jag kan få lite färg på denna nästan genomskinliga hud. Ska börja förbereda mig med Doves brun utan sol på kroppen och ansiktet får en omgång med Loréal. Har ni några andra tips som ni gillar i BUS-väg?

Nikki har sovit mycket bättre inatt, toppenskönt!

Vi hörs senare//PIllan


Snygg outfit! Gillar mer och mer byxor och kjolar med hög midja - man slipper ju tänka på ev "deg" som skulle välla utanför byxlinningen då ;-)



Jag har ett tips på BUS - Piz Buin. Luktar inte så gott (men det gör ju knappast någon sådan produkt...), men den håller länge. Använder den kanske 3 ggr i veckan just nu. Blir snyggast om man peelar innan och smörjer in med vanlig lotion först.



Ha en fin dag!



Kram Nina

Jag brukar använda Dove för normal till mörk hy regelbundet och får då en lagom färg.



Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se