Ut ur dimman



Gah så här känner jag mig just nu SUDDIG.....


Att vakna med huvudvärk är bland det jobbigaste tycker jag. Men jag vet att det sitter i min nacke så jag måste ringa någon av mina kiropraktor-vänner asap!

Jag ska bara..... så har jag sagt för länge nu! Tycker inte ens att det är minsta obehagligt med lite knyckande och ryckande av min lekamen utan tvärtom så njuter jag av en sådan behandling så jag vet egentligen inte vart problemet sitter? Lite många ska bara helt enkelt....

Innan jag tar mig iväg idag så ska jag bara... åka på möbeljakt. Jag, A och liten sticker iväg på en runda. Mycket utrymme som ska fyllas i huset. När vi ändå får köket hemkört så kan vi lika gärna passa på att lägga till en del i den frakten!

//PIllan


Hoppas du blev av med det onda, inte nåt skoj! Fick liknande problem i förra veckan. Fina möbler ni handlat. Hoppas veckan varit bra så här långt, kram till dig





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se