1 maj





En vas fylld med "vår" på vårt soffbord. Fin färg och så spröda och söta...


God morgon maj!

Vi är fortfarande kvar i fjällstugan eftersom vi kom hem ganska sent igårkväll efter festligheterna.
Tyvärr har jag inte med mig nån sladd till kameran hit så jag bjuder på bilder från gårdagen i ett inlägg ikväll!

Jag har suttit en stund framför datorn men A ligger fortfarande och drar sig. Det börjar krypa rejält i min kropp nu för Nikki är med min mamma hemma hos min moster och vi lämnade henne redan igår vid 12-tiden! Så nu vill jag bara åka och hämta henne.

Jag funderade på om hon tänker på oss men så är det nog inte. Hon ser nog bara dom som hon har omkring sig just nu antar jag. Kanske om hon skulle höra min röst så skulle hon kunna framkalla bilden... eller vad tror ni? En 9 månaders baby lever nog " i nuet " va?!

Vi hade i alla fall en superdupertrevlig eftermiddag och kväll som jag berättar lite mer om senare idag!

//PIllan


Härligt med vår!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se