Uppladdning



Försöker på bästa sätt att ladda upp och ladda om.... Bristen på sömnkontot gör sig påmind i form av huvudvärk!

Morning bloggis

Mycket bättre natt som har passerat. Nikki har inte någon feber idag men är fortfarande lite gnällig. Men vi tar det lite "manjana" även idag.
Gårdagen ägnades åt balkonghäng med läsning för min del och skruttan sov bort det mesta av dagen... Jag tränande i alla fall på kvällen vilket var skönt och välbehövligt både för knopp och kropp:)
Vi har inget alls planerat idag utan gör vad vi känner för helt enkelt!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se