Fredag!



Inte det lättaste när man ska knäppa av ett kort som hastigast med självutlösaren... Fokus på sofforna i rummet bakom...!
Men men ni ser budskapet hoppas jag, puss från oss :)



Fredag 27 april ser ut så här ungefär

Deklarera

Betala räkningar

Helghandla

Lekparken

Göra smörgåstårta

Öppna vinet

Sjunka ned i soffan

Let´s Dance


Ha d gott // PIllan


Låter som en ok fredag :-) Själv ska jag dricka vin med tjejerna ikväll - helt ok det också ;-)



Japp, lite varmare har vi nu, och bättre ska det bli säger dom. Nice!!



Kram!

Smörgåstårta?? Mums

Ååååhhh vilka fina bilder på er!! Och vilken häääärlig planering:)))))



Kraaaaaaaaaaaam och trevlig helg!!



Kraaaaaaaaaaaam aka

Hoppas du hade en finfin fredag som start på helgen! :D





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se