G Ä S P



Nytt linne som jag hittade på Cubus (där brukar jag aldrig hitta nåt...)
Tänker mej detta till svarta tajta ankellånga byxor, high heels och smokingkavaj:)


Ni kommer knappast att tro mej men 03.45 blev jag väckt av Nikki!!!!

Tog henne till vår säng men efter 40 minuters snurrande gav jag upp och gick ner till soffan. Lät allt vara släkt och drog en filt över oss (koja) och vi lyckades slumra i typ 30 minuter sedan var det frukosttajm enligt liten.

Jag är galet trött och ska dessutom jobba kväll.....


Over and Out//PIllan


Hjälp, vad tidigt... och jag som är trött trots att jag fick sova till 7.45 :-)



Supersnyggt linne! Hade matchat det som du :-)



Kramar Nina

Så snygg!! Men OJ, förstår att du är trött när lilla tjejen ville upp så tidigt :-/ Det är galet tidigt!



Kram!

Snyggt linne och hoppas att du får sovmorgon imorgon!

Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se