Njuter av ledighet



            



Linda hade gjort så fint igår! Maten var dessutom utsökt:)

Först ett glas champagne som serverades tillsammans med crostini med pepparrot och lax
Sen en fantastiskt italiensk paj med tomater, ruccola och parma bla. En god sallad med mozarella och små snacksflarn med parmesan och pinjenötter. Till detta såklart ett mumsigt Amarone-vin.
Min efterrätt (citron&lime paj med vaniljgrädde) smakade också gott ;)

Har precis landat hemma i huset efter en tripp bland påskfirande shoppingsugna människor på bla IKEA. Filippa ville så gärna se parallelslalomen i Mid Race cup så jag droppade henne vid backen och slog själv ihjäl några timmar i affärerna istället.

Ramar stod på listan och några fick följa med hem. Hittade även en lampa som ska stå på tv-bänken.
Söta vårsneakers till Nikki och själv fick jag ett snyggt linne:)

Nu ska jag och Filippa äta gravad lax med potatis och romsås. Efterrätten idag blir färsk ananas och flädersorbet!

Ps. Märker ni vilken skillnad på bildkvaliteten på senare tid... till det sämre då:(
Har inget fungerande objektiv till systemkameran så jag fotar med min lilla Coolpix. Usch ett måste är blixt inomhus med den och det är ju bara såå trist...

Ha en skön kväll// PIllan


Gud vad gott det ser ut - älskar italiensk mat!



Njut av sista påskdagen för i år :-)



KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se