Officiellt Vår




Vintern rasat.... och allt det där för idag får man väl säga att det är vår!

Sista april kan man tänka, hur snabbt har inte denna månad gått?!!
Tydligen även en av de kallaste aprilmånaderna sedan många år tillbaka så nu hoppas jag att maj kan reparera detta!!

Vad hittar ni på idag?
Själv ska jag som tidigare sagt jobba eftermiddag så ingen brasa för min del...
Ja jag jobbar till 20.00 så efteråt kan man ju i och för sig svänga förbi någon eld.

A och tjejerna ska nog åka till vänner för middag och firande. Ja Fillan kom hem igår brun som en pepparkaka och med riktigt "google-bränna"   ;)
I morgon är jag ledig och då ska minsann jag också börja jobba på ansiktsbrännan, så solen kom igen nu !

//PIllan


Ja, nu hoppas vi verkligen på våren. Vi har haft en del fina dagar, men som sagt alldeles för kallt för riktiga vårkänslor. I går var det dock härligt väder och jag hade hoppats på det samma idag, men än så länge ser det ganska så mulet ut.... Oj, det blev visst ett långt utlägg om vädret... :).



Hoppas i alla fall du får en härlig Valborg trots jobb.



Kramar

Trevlig valborg på er också!



Massor med kramar från mig!

Ja vad skönt det är! Hoppas också på sol imorgon, behöver också jobba på den där ansiktsbrännan ;-) Tänk vad sol och värme kan göra.



Kram till dig!

åh, vilken mysig bild :)

hoppas du haft en fin valborg!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se