On My way

Önskar er en fortsatt Glad Påsk!

Nu åker jag över till Linda för en mysig påskafton. Med mej har jag en citron&lime paj med vaniljgrädde :)

//PIllan



Vilken suuuuperfin bloggerska!! Och så gott det låter med efterrätten, mums!!!!



Glad påsk-kraaaaaaaaamizar aka

Det låter som du hade en riktigt trevlig påskafton och wow vilken smarrig efterrätt :-) Och så fin du är (ser nästan ut som ett målat porträtt), är det en klänning? Underbar färg!!!



Ha en skön söndag/påskdag, stor kram till dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se