På väggen





Här har tavlorna kommit på plats. Det är inte Hagedornhagen utan dessa är från Liljebergs kollektion.
Baserade på Göran Liljebergs foton med helt fantastiska detaljen när man tittar nära!
Jag har beställt mina
här


Nu har ju halva april gått så nu tycker jag verkligen att värmen kan börja komma....
Brrr vad kalla vindar det är ute!
När ska man få hänga undan mössor, vantar och vinteroveraller egentligen?!

Idag är det annars som alla andra tisdagar ett härligt aerobicspass som ska avverkas under kvällen. Hoppas att så många som möjligt av mitt härliga gäng är på plats;)
Längtar efter att få köra ett riktigt svettigt pass nu, känner mej allmänt uppsvälld och dallrig... :/

Ha dett gott//PIllan


Tavlorna är jättefina!

Håller just på och fixar med lite nya tavlir i hallen här hemma.

Vem vet, kanske blir det ngt med fjärilar :).



Kram

Jag satt och tittade på de där men kunde inte välja sort.

Så fina de är. Måste kolla en gång till. Kram Stina

Snyggt! Och tack för tipset. Har en stor vit vägg i köket som längtar efter ett par tavlor med fjärilsmotiv!



Lycka till på passet ikväll! Kram

Det blev superfint!

Åhhh, de tavlorna är jättefina! Jag har sneglat på de och andra i flera månader nu men kan aldrig bestämma mig, vissa saker tar helt enkelt tid att få till :-)



Ja, nu håller vi tummarna för värme, sol och riktig vår!!!



Hoppas att du haft en skön kväll, kramar till dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se