Pussar i Påsk




Mina älskade barn



Tisdag och veckan rullar på så vi närmar oss påsk med stormsteg!
Tror att det blir en sisådär påsk för min del...

Jag jobbar både torsdag och fredag natt :/

A och Nikki åker upp till min mormor i fjällvärlden för att fira och där är ju såklart också resten av min släkt. Filippa åker eventuellt också med och kvar blir jag och Sessan...!

Funderade ett tag om jag skulle joina på lördag efter att jag sovit ut men jag vet inte riktigt... kanske blir en lugn ensammammahelg för min del!

Så om nån känner sig manad att bjuda mig på middag på påskafton så är jag PÅ  ;) hi hi






Ja ja det löser sig nog, kan ju alltid pussa på Sessan ♥

//PIllan



Jomen, kom ner till Öregrund så ska vi fixa till en middag, hi hi!



Kram på dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se