S O L

Njuter av att äntligen få vända ansiktet uppåt och känna solens sköna strålar värma min kind!!

// Tjing PIllan



Åh, vad härligt du ser ut att ha det!

Här spöregnar det...



Kraaam!

Åå vad härligt!

Den har varit saknad nästan hela veckan här i sthlms trakten... men snart så borde den väl hitta hit också :-)

Ha en skön kväll.

Kram

Lovely! Nästa helg ryktas det om 20 grader varmt här nere - det ser vi fram emot :-)



Kram & gonatt

Nämen, vad härligt det såg ut!! Nu blev jag bra avis. Här har det varit dåligt med solljus, du får gärna skicka lite till Karlstad (solstaden... hmf?!) om ni har lite över :-)



Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se