Snö, glass och hängiga barn

Jaha som jag trodde så kom vintern tillbaka idag! Det bara vräkte ned:(

Nikki har varit hemma idag pga förkylning och detsamma gäller Filippa. Hoppas alla kryar på sig nu när det snart är påsk!

Men en glass piggar upp både stor och liten!

//PIllan



Urs, hoppas snön försvinner snabbt nu! Ja, här är det extremt kallt när det blåser... var nog dumt att ta undan vinterjackan häromdagen :P



Hoppas de kryar på sig snart!!



Kram

Jag håller tummarna för att ni snart slipper förkylningar av alla de slag, tror nog att en glasstrut gör sitt till också :-)



Har ni några mysiga påskplaner?



KRAAAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se