Till små vårfötter



Så söta sneakers från Rådis - Din sko.




Nikki tycker också dom är fina och vill gärna springa runt i dom även inomhus


 

Perfekta med de båda dragkedjorna som gör det superenkelt att dra på och av!




STRIKE A POSE.... coolaste katten ;)


Helgen rusar fram men för många är det väl långhelg med även måndag och tisdag ledigt! Så icke för mej som ska jobba i morgon, sista april....

Idag fortsätter vi bara med lite hemmamys och förhoppningsvis några härliga timmar ute i solskenet! Sakta men säkert stiger termometern uppåt, åh det är lovely!!

En bit smörgåstårta finns kvar i kylen så lunchen är räddad. Smaskade på denna och ett glas vitt igår framför "Kärleken checkar in" .
Har sett den för länge sedan men ändå var jag tvungen att fälla en liten tår på slutet... ;)
Älskar romantiksa komedier!

Ut och njut nu

//PIllan


Supertuffa och passar förstås perfekt på en tuff tjej :-)



Den filmen gillar jag, visst är det J.LO och min favorit (suck, vad stilig han är...) Ralph Fiennes som spelar?



Ha en härlig och vårig kväll, kramar!!!

Vilka söta skor. Och HERRE GUUUD vad sugen jag blev på smörgåstårta :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se