Bloggen 2 År!



Här var en av de första bilderna jag publicerade...
Utsikten nedåt var något begränsad och ni fick följa med på resan mot att bli tvåbarnsmamma





Filippa fanns sedan tidigare och var då 11 år




Sedan kom då lilla Nikki den 21 juli 2010! Här har hon dock hunnit bli ett halvår

           

Bloggen upptas tillstörsta delen av mina barn, såklart:)




Men en hel del fester har ni kunnat följa med på under dessa två år
 (även om det inte är som förr... ;)   )





Mycket god mat har "vi" ätit





Fikat  också för all del...





Pysslat både inomhus och utomhus


 

Renoverat ett helt hus och flyttat in!!!


     

Sminkat oss och snackat lite inredning



Surplat nån smothie och läst massor med Mama  ...  :)



Sessan söt har fått vara med på ett hörn då och då, mest som model i form av Chill Cat :)


Tack för att ni fortfarande tittar in hos oss och ibland skickar en fin, peppande, rolig liten hälsning!!

//Stor kram PIllan


Vilken härlig summering du har fått till Pillan :)

Grattis till dig & bloggen!



Hoppas allt är bra med er

KRAMISAR

Grattis!! Hoppas det blir två år till för jag halkade ju in här på slutet och har inte varit med så länge :).



Kram på dig

Grattis!!!

Tycker att det är så kul att kika in här varje dag!



Kraaam!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se