Vårmusik...



Bild som legat i min inspirationsmapp ett tag nu. Minns inte vart jag hittat den men visst vill man ut och få jord under naglarna, plantera blommor och sitta med en iskall lemonad med bara ben snart!?
Det är känslan jag får av den här bilden :)


Känner mig riktigt pigg och energifylld idag!

Jag och Nikki har precis kommit hem från en prommenad och wow vad fåglarna sjunger upp sig! Underbar musik i mina öron.
Ger en kick och fick mej att glömma att jag och Nikki bara nån timma tidigare varit lite oense (läs skrikande, gråtande, sparkande bebbe) om det var rätt eller fel att åka hem från lekparken.
Ehhh jo just det Nikki tyckte vi kunde stanna resten av dan typ ;)

Nä nu är det glömt, fåglarna sjunger och det är V Å R!!

Packar en väska, lämnar lillan på dagis och sätter mej på tåget om ett par timmar.
Kanske vi ses i morgon men blogg appen har låst sig och beter sig allmänt konstigt...(fler som märkt?)

Annars ha en fin onsdag och torsdag så ses vi igen på fredag - den bästa!!

//PIllan


ja verkligen en inspirationsbild som ger härliga associationer. kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se