After Golf

Fredagens Pillan, regnet hängde liksom i luften men det var ändå ganska varmt men det blev iaf långbyxor på! Ett riktigt fynd från Kappahl!! Har aldrig köpt byxor där men nu har jag köpt två par och dom sitter riktigt bra :)
 
 
Från resturangens terass har man uppsikt över hela sista hål, så här kunde vi applådera grabbarna när dom kom in!
 
 
Sedan blev det långsittning med sushi och lite annat smått och gott. Dessutom underhållning i form av Jens Westin solo (sångaren i Corroded)
 
Sitter parkerad vid matborddet och tittar ut över vattnet, det regnar lite smått men det känns ändå OK för jag har precis kommit in från en morgonrunda!
Älskar att bara kliva upp ur sängen och snöra på mej skorna och sticka ut och jogga. Tidigt ute så inte många människor eller bilar i farten.... Bara fåglarna som sjunger!
Nu kan lördagen få starta!!
 
Vi ska strax åka och handla . Behöver lite ingredienser till bakning. Nästa lördag är det ju dax för lilla skruttan att fylla två år, två år!! Hur fort går tiden.... Jag och min vännina talade om det igår kväll det känns nämligen som hon bara ska fylla ett ... ?!
 
Ja gårdgskvällen tillbringades på fina Hussborgs Herrgård då ett stort gäng hade spelat en runda och vi tjejer fick ansluta till middagen. Riktigt trevligt hade vi och maten var utsökt!!
 
Ha d gott //PIllan


Låter som en härlig dag! Och vad snygg du är!! :)

Kramar

Vad fiiin du var! Gillar tröjan oxå!

Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se