Innemys

 
Hej bloggisar
 
Imorgon direkt efter jobbet packar vi in oss i flera bilar (mami & papi med) för att åka och uppvakta min mormor som fyller 85 år! Finaste snällaste mormor jag är så glad att hon funnits med mig ända sedan jag var liten! Farmor och farfar var också väldigt viktiga i mitt liv men nu när dom inte finns mer så är jag otroligt tacksam över att få bo i "deras" hus!
 
A kommer bara att vara med på själva middagen och sedan åker han tillbaka för att jobba men tjejerna, jag och mina föräldrar stannar kvar i fjällvärlden några dagar. Det är om möjligt ännu sämre mottagning (uppkoppling) där uppe så om vi inte ses tidigare så kommer jag tillbaka på onsdag!
Jag antar att våra dagar kommer att uteslutande handla om innemys då vädergudarna inte är på vår sida i den här delen av landet... Har sett att både norr och söder om oss är det toppenväder!
Men hos mormor brukar jag ändå mest dricka kaffe, äta småkakor och läsa Svensk Damtidning så det passar ju utmärkt om det regnar!!
 
Kram PIllan


Hoppas du får riktigt goa fina dagar med familjen

Många kramar

Vilken jääääättefin bild!!! Och vad trevligt det låter med en tripp för träff med släkten:)) Hoppas du får det riktigt bra!!!

Kraaaaaaaaaaam aka

Vilken jääääättefin bild!!! Och vad trevligt det låter med en tripp för träff med släkten:)) Hoppas du får det riktigt bra!!!

Kraaaaaaaaaaam aka

Hoppas du får riktigt mysiga dagar tillsammans med familjen!! Kramar

Hoppas det inte var för tråkigt väder! Underbart att ha en mormor kvar! Jag har min farmor, hon blir 90 i oktober och jag är tacksam varje dag hon får vara med, liksom den enda länken till det som var förr!

Kraaam och jag tror nog att du får det riktigt bra hos mormor!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se