Sommaren är kort

 
 
 
Jag ifrån lördag kväll när jag strax ska bege mej på tjejfest!
 
 
Den söta blusen syns lite bättre här och den kommer från Sisters.
 
Ja det gäller verkligen att passa på och njuta av sommaren när den väl är här!! Idag har vi spenderat dagen på stranden och avslutade ute på vår ö med lite eftermiddagsmys med mami och papi som är där just nu.
 
Min tv står på och Tomas Ledin har sin konsert från Skansen. Musiken väcker onekligen minnen (hos de allra flesta gissar jag...)
Jag åker direkt tillbaka till 1990. Jag och mina tjejkompisar var 17 år och åkte på vår första charterresa utan föräldrar! Ayia Napa på Cypern var glödhett och såklart var det där vi skulle befinna oss ;)
 
Tomas Ledin hade precis släppt en samlingsplatta och "Vi är på gång" var låten på allas läppar. Redan på transferbussen hade folk med sig bergssprängare!! (jo de existrerade då) och just den låten bara pumpade ut, snacka om att partyhumöret var på topp!! Två veckor med Ledin, stekheta stränder och varma nätter väntade oss :)
 
 
 
 
 
 
Bilder från vår lite mer stillsamma tjejis i lördags!
Vi spelade bland annat spel om 80-talet så nostalgin var ändå på topp!
 
Mys nu riktigt i sommarvärmen!
 
//PIllan
 
 
 
 


Vilken suuupersöt bloggerska i finfina kläder!!!! Kul med tjejkväll:)))) Tomas Ledin stod på här hemma ikväll också - lovely:))

Kraaaaaaaam aka

Men vad snygg du är!! Och vilken ursöt blus!

Härligt med tjejkvällar och nostalgi. Det borde man har mer av!! Kramar

såg mysigt ut! snygg blus!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se