Sött & Salt

 
 
 
När det är varmt ute är jag mest sugen på nåt salt och gärna nåt läskande till det... Då är detta toppen, grillad halloumi och vattenmelon!
 
 
 
En perfekt kombination av sött och salt, segt och krispigt !
 
Veckan går förvånandsvärt fort även fast sista jobbveckan innan semester brukar kännas oändlig... Redan torsdag och i morgon är jag ledig (jobbar helgen sen)
Jag och tjejerna tänkte åka på Gatufesten som pågår inne i Sundsvall och bara flanera, mysa och äta lite gott! Härlig fredagsgöra helt enkelt :)
Ska även försöka tajma in en träff med min bästa Anna som är där på besök, har inte setts sedan i vintras så det ser jag fram emot!
 
Ha det så bra //PIllan


Vad smaskigt det ser ut!

Veckan innan semestern brukar jag tycka vara den bästa!! :) Då har man ju allt framför sig! Fast visst brukar den kännas ganska så lång...

Hoppas du haft en fin dag! Kramar

Kan bara instämma - a perfect match!

KRAMAR





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se