Bara en torsdag





Jag och Nikki åt en liten tvåmansmiddag idag.... Blev en av bådas favoriter pastagratäng med pesto och parmaskinka. Till det en fräsch sallad


Usch sicken grå torsdag.... Hoppas verkligen det här trista vädret försvinner och ersätts med sol pronto!

Efter jobbet när vi kom hem så var det omöjligt att få in Nikki, hon vill bara vara ute på gården och "grejja". Så jag tog och rensade lite i mina små planteringar och satte lite fler blommor i krukor.

Men inspiartionen tryter när sommaren håller sig borta :(
Måste även försöka måla klart mitt lilla projekt så jag kan visa er det i före och efter-form snart! Visst är sånt kul...?! Det tycker iaf jag!

Efter middagen då A också kommit hem ( jag det händer att vi är så hungriga att vi äter innan han dykt upp...) så drog jag på mig träningskläderna. Grymt skön stund på löpbandet och efterföljande styrkepass!


             

            Resten av kvällen ser väl ut ungefär så här då... inte helt fel enligt mej!

Fredag i morgon!!

//PIllan


Åh vad god den där fetaost-salladen såg ut! Skulle inte sitta fel nu när magen börjar kurra på kvällskvisten....



Kramar

Nu blev man ju riktigt hungrig när man kikade igenom din blogg lite =)

Men Pernilla, nu måste du ju ge mig receptet på den där pastan! Den luktade ju otroligt gott också ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se