Äntligen en smak av sommar







Härliga dag!!

Startade morgonen med en löptur som gick oväntat lätt. Tremometern visade 13 i skuggan men solen sken från en klarblå himmel och alla fåglarna sjöng så annan musik var överflödig!
Sedan har jag och Nikki hängt i lekparken, ätit glass och sovit ett par timmar (jag ska jobba inatt)

Picknick ute i trädgården med rostbiffsmackor och kaffe och nu är middagen förberedd så det är bara att tillaga.

Väldigt härlig dag mao!!

//PIllan


Duuuuuuktiga du som tränar, aviiis:)))) Jag måste VERKLIGEN TA TAG I MIG SJÄLV nu i helgen, fniss. Jättefin bild!!



Kraaaaaaaaaaaaaam aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se