Kalasdag & Spöknatt





Ja nu har jag snart lagt ännu en födelsedag till handlingarna och därmed den sista som börjar på 3 !!
Can U believe it...?!!
Nästa år då smäller det med klackarna i taket såklart ;)

Dagen har spenderats på hemmaplan med vänner och familj med resultat av en kaffe och kak-koma i vanlig ordning....
Finfina presenter och ett härligt väder på det, toppen!



         



Kvällen och natten ska jag husera någon helt annan stans....
Sitter just nu i ett riktigt Spökhus!! Ska verkligen bli spännande att se om det dyker upp någon från "andra sidan" vid min säng inatt!

Jag är nämligen med Filippas klass på en liten avslutningsresa till Boda Borg. Det är ett Äventyrshus där ungdomarna ska vara hela dagen i morgon. Men natten tillbringar vi på intilliggande gamla anstalten för pojkar som inte kunde uppföra sig...!? Här styrde Fröken Blomgren som sägs gå igen och spöka ;)

Passera en dörr som det stod Blomgrens spökvind på på vägen till rummet. Ni kan ju ana hur min natt blir bland ett gäng med 13-åringar som kommer att göra allt för att skrämma skiter ur varandra....


//Sweet dreams PIllan



Grattis snyggo! Dom säger väl att 40 är det nya 20? Det tycker jag i varje fall :-)



KRAM

Ett stort grattis till dig!! :-)



Oooh spännande med denna övernattning... du får berätta om du stöter på Fröken Blomgren eller ngn annan ;-)



Kram!

Vilken fin klänning, vilket märke är det?

Grattis! :)

Många grattiskramar till dig!

Stort grattis:)

Ett stort GRATTIS i efterskott till en supersnygg 29-åring!!!... :)



Modigt gjort av dig! Det hade jag och min mörkerrädsla aldrig fixat! Jag hade antagligen varit den som skrämt upp dem mest.....



Hoppas ni får en härlig dag! Kramar

Grattis på din dag Pillan. Tack för din blogg som förgyller :-)LJ

haha vi delar visst födelsedag :) Grattis i efterskott :P





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se