Pillan och Fillan önskar...

 
 
          
 
 
                  Vi vill önska dig en riktigt Trevlig Midsommar helg!
 
Nu ska jag förbereda en liten sill- och gravlaxlunch till mej själv....
Sedan bär det av mot jobbet och där väntar fina kollegor och en varm grill :) Det blir nog en trevlig afton trots att den ska tillbringas på jobbet, med trevliga kollegor och god mat kommer man långt!
 
Ha det så gott nu bland sillar, färskpotatis, jorgubbar och snapsar!!
 
//PIllan


Hej och glad midsommar! Har varit och tittat lite hos dej! Trevlig läsning och fina bilder! Känner att jag måste prova rabarberfrallorna...!

Tack det samma =) ska själv iväg på en fest om ett par timmar så ^^ ha det!

Glad midsommar på er!!!

Kraaaam!

Glad midsommar :)

Glad Midsommar
KRAAAM

Underbara bilder! Hoppas midsommar var bra trotts jobb. På det positiva ligger du i alla fall inte bakis :P

Låter härligt! Hoppas att det blev bra=) Vad jobbar du inom?





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se