Utvald...



          

                     Pappa kom förbi med en söt bukett liljekonvaljer
                       dom sprider en fantastisk doft här just nu!

       


Ja Jippi vad kul med alla som tittar in här hos mej och min lilla blogg!!

Är väldigt glad och tacksam ( Tack Karin och blogg.se ) att just min blogg har äran att få vara "Veckans" !!
Spännande att få se sin statistik gå från mina dagliga runt 200 läsare och sedan bara skjuta upp upp upp ;)
Tack också till er som har lämnat ett litet avtryck i form av några rader, alltid roligt att stifta nya bekantskaper!







Hi hi lite skumt att se min egen lilla nuna varje gång jag ska logga in på bloggen den här veckan....


Ses snart //PIllan



Det är du värd fina du! Hoppas ni har en fin dag! Visst hade du semester? kram

Kul att du är på framsidan!

Det förtjänar du och din mysia blogg.



Ha en bra dag!

Kram

Vilken trevlig blogg du har, fina bilder :)

Kram

Åh liljekonvaljer som luktar så underbart!! :)

M

Trevliga bilder och grattis till framsidan =)

Åh, va kul att hitta en sån här fin blogg att följa i närheten där man bor! Jag håller själv till i Färila :)

Åh, va kul att hitta en sån här fin blogg att följa i närheten där man bor! Jag håller själv till i Färila :)

Håller med! Du är värd lite extra uppmärksamhet!

Kram!

Grattis!;) Härligt med liljekonvaljer de gör
ju så att hela huset doftar! Love it!:)

Kolla gärna in min Sverige/Thailand blogg...

jag älskar liljekonvaljer! doften utav dem är så underbar!:)

Vad skoj att se dig på startsidan! Jag följer din blogg med stort nöje!

//Kollegan Ulrika

Så roligt och smickrande! Jag håller med om att liljekovaljer luktar helt fantastiskt:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se