Mys med kollegor

 
 
 
Ja det blev en tidig afton för mej!
Jag har jobbat förmiddag sedan var det bara snabbt hem och svira om för redan klockan 15.00 skulle vi vara tillbaka på jobbet för en kortare arbetsplatsträff!
Efter denna följde lite glöggmingel och middag. Trevligt som vanligt då man får umgås lite mer "privat" och utanför jobbets väggar :)
 
Men eftersom middagen startade så tidigt så kändes det som om klockan var typ halv tolv fast den endast slagit 20.00!! Skönt ändå att få komma hem och slöa ner sig i soffan , nöjd både i magen och knoppen!
"Den yngre ligan"  (nej jag räknas inte dit längre...) drog vidare för lite mer vätska och partaj och det gör dom såklart rätt i .
Fast jag tycker det är mycket skönare i mysbyxorna.... Tråk-tanten!
 
//PIllan


Smaskigt med glögg, snart blir det nog dags här med:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se