Second best

 
 
God morgon, soluppgång utanför fönstret! Isen börjar lägga sig, undrar om det håller i sig?
Såg på vädret att de lovade varmare och regn nämligen...
 
 
 
"Nygammalt" från Bondelid på mej...
 
 
 
 
 
Ja den är ny för mej men gammal för någon annan....
Brukar "hänga på" Tradera ibland och lägga nåt skamligt bud ;) Ibland har man tur !
Den här koftan/kavajen tycker jag var jättesöt och jag fick den för en liten peng! Perfekt att kläder blir återanvända. Brukar ibland ha orken att lägga in egna annonser men oftast blir det till att skänka till tex Erikshjälpen.
 
Idag åker vi som sagt till fjällvärlden. Jag packar med kamera och dator så förhoppningsvis dyker det upp nåt inlägg under helgen ;)
 
Ha en riktigt fin Allhelgona //PIllan
 


Men åååh vilket fynd, superfin kavaj och du ser stunning ut i den!!! Bondelidkläder är så fina tycker jag!! Och vad kul med en resa till fjällen, kör försiktigt!!

Kraaaaaaam aka

Vad friskt och vackert det ser ut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se