Skulle passa Nikki...

 
Underbart sött från How to kiss a frog!
 
 
 
Häftig svartvit klänning, The Brand
 
 
För att tillfredställa Mamis stjärnbehov ;) , Molo
 
 
Klänning värdig en sessa från Livly!
 
Åh maj vad mycket fina kläder det finns till små barn och i synnerhet små flickor!! Vilken tur (eller synd för plånboken) att jag har två av just det könet...!
Godbitarna här ovanför finns alla att klicka hem hos oiidesign.se
 
Hur har ni det med julklappshandlingen?!
Läser om vänner/bekanta på FB att nu är alla klapparna fixade... Holy macarony säger jag bara, har köpt en endaste och får smått panik :/
Men jag vet ju att det ordnar sig i slutändan men ändå varför kan inte jag vara sådär "duktig".
Ska försöka klicka hem många klappar på nätet, smidigt och stressfritt men såklart kommer jag också att springa i affärer, det hör liksom till!
 
Ha det så bra// PIllan


Haha, jag har inte ens börjat fundera på julen och julklapparna än :-)

Söta klänningar!

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se