Smyger igång...

 
 
 
Lite blädder och så det godaste just nu Glögg och lussebullar!! Och det ska absolut vara Blossas orginalglögg!
Jag och Nikki bakade lussebullar i helgen och de blev väldigt saftiga och goda men med varierande utseende ;)
 
Ja denna veckan smyger jag liksom igång med en ledig dag... Ganska skönt då jag sedan jobbar i helgen som kommer. Man hinner plocka och tvätta lite och förbereda mat och lunchlåda :)
 
Filippa vill ha nåt med pasta idag då hon ska åka slalom ikväll så det får bli Pillans pastagratäng, god,snabb och lättlagad plus att samtliga i familjen älskar den...
 
Nu ska jag forsätta sippa glögg och gå igenom tidningarna!
 
//PIllan
 


Smaskens! Ja nu längtar man ordentligt efter julen!! :) Kramar

Åh vad mysigt. iPad-julmagasin + Ikea-lussekatt, det får det bli för mig med snart:D
kram

Jag vill också ha lussebulle!

aha recept...tro inte att du kan skriva "god pastagratäng" utan recept....jag måste ha inspiration :-)

Helt rätt! :D

Lyxigt :-)

Kram på dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se