Spänning!

 
 
 
Här är min läsning just nu, Vila i Frid av Sofie Sarenbrant. Har hunnit halvvägs och det är en OK deckare!
Boken under är Eldvittnet av Keppler och den kunde jag knappt lägga ifrån mej!! Wow vilken spänning!!
Såg att den fjärde boken fanns ute nu Sandmannen om jag inte såg fel...
Tomten U know what to do ;)
 
Stress och jäkt Pillan här.... Har fullt upp idag med storhandling och packning inför morgondagen. Den årliga Vinklubbsresan till Vemdalsforum is coming up!
 
Ses snart//PIllan
 
 


Hej! Jag läser också mycket. Är Keplers böcker något du rekommenderar? Måste man börja med första boken eller kan man bara läsa Eldvattnet?





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se