Vakna i lugn och ro

En lugn stund framför brasan i tofflor och morgonrock
 
Med kaffet i handen och inga måsten "på axlarna"
 
Ja dessa bilder är tyvärr inte från just nu utan såklart sedan i helgen då man fick känna på total avkoppling!
Låånga sittningar vid frukost med roliga samtal och en kaffekopp som aldrig tycktes sina...
Hembakat bröd och musli, nyhetsmorgon i bakgrunden
 
Det var nästan overkligt skönt, sådana mornar har jag i princip aldrig nuförtiden. Alltid är det någon som ropar om något och hemma finns det ju alltig "att göra", svårt att släppa och bara sitta sådär i lugn och ro...
Men så himla härligt!!
 
Nu har jag i alla fall gått på en "nattvecka" så jag har nyss vaknat. Idag väntar utvecklingssamtal med Filippa och mentorer. Ska bli intressant både pga att första betygen är i antågande OCH att det tydligen igen har blivit väldigt stökigt i hennes klass.....
Vi är kallade till föräldramöte på torsdag kväll angående detta:/
 
Tisdag = Aerobics
 
//PIllan


Vad ljuvligt det låter och ser ut! Sådana helgmorgnar skulle man ha lite oftare! :)

Hoppas träningen gick bra! Kramar

Det där såg ju inte lite mysigt ut, vill hoppa in i bilden bums!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se