Morgonmagi

Underbart när man får sitta ner och njuta av sådana här mornar...
 
 
 
Klarblå himmel, spegelblankt vatten, lätt frost och en magisk dimma precis utanför fönstret!
 
Så skönt att få starta upp fredagen med en lugn och mysig frukost bara jag och lillan. Jag ska jobba senare idag så vi tar det bara easy peasy här hemma...
Filippa är hundvakt ända tills på måndag så hon är inte hemma och A kommer hem lagom tills jag drar iväg och jobbar!
Herregud appropå mitt jobb, igår var det en helstressig dag! Fruktansvärt när man bara kastas rätt in i kaoset så fort man kliver in genom dörren och som pricken över i så hade vi dessutom installerat nya datasystem...
Hej hej huvudvärk säger jag bara :/
Hoppas hoppas att denna fredag blir lite lugnare!
 
                 
 
Morgonmys i soffan med macka och barntv :)
 
Jag jobbar hela helgen men i morgon kväll ska jag faktsikt ut och äta middag.
Våra vänner anordnar en golftävling under dagen och sedan blir det lite raj raj på kvällen, trevligt! Men det där golfandet överlåter jag till herrn i huset ;)
 
Kram PIllan
 


Så underbart, hjälp så vackert ni bor! Ha nu en fin fredag och hoppas det blir mindre stress at work! KRAM

Vilka underbara bilder!

Vilka underbara bilder!

vad underbart! :)

åh jag dör så fint

wow, vackra bilder :D vad för kamera har du :D

Jätte fina bilder!! Kolla gärna min blogg :) Kram!

Urfina bilder! :)

fina bilder:)

Åh så fint!

Håller med dom andra, vackert!:)

vilken harmoni lycka till

Sanslöst vackert!

hej fin blogg :) besök gärna min blogg

fiina bilder, och söt tjej! :D

åh vad vackert!

Härliga bilder :)

åh vilka vackra bilder ! :D

Gud va fint!

Mysiga bilder! :)

Åh vilken vacker utsikt!

vilka otroligt fina bilder! :D

Wow, så vackert! :D

Fina bilder!

Vad vackert det ser ut! Var det tidigt på morgonen som de togs? :)

Svar: Ja det var vid sjutiden på morgonen... :)
Pernilla/Pillan

Så härlig vy!

riktigt härligt

NEJ MEN gud så mysigt!!!!

Fina bilder!

Åh vad vackert!

Det ser verkligen magiskt vackert ut :)

Riktigt fina bilder måste jag säga!! :)
Allt bra med dig annars då ? :)

HERREGUUUUU SÅ FINA BILDER!!
Underbar utsikt från fönstret du har :')

Men gud vad vackert!

Helt magiskt ju! Underbart!

Fina bilder!

Magiska bilder!

Vilka underbara bilder! :D

Ser otroligt härligt ut !

Vilken fin blogg och underbara bilder! :D Kram! ^^

Fina bilder! Och super härlig blogg! :)

Åh, wow, så vackert! Så fint.

Oh, vilken fin utsikt! :D

Underbara, magiska bilder! :)

åh va fint!

Herregud vilka fina bilder!

Åh, så fint! ^^

fina bilder!

Åh så vackert! Som en sagovärld :)

Så vackert! :)

Magiskt!! fint!

åhh vilka magiska bilder! hade inte tackat nej till att vara där!

Gud så vackert!

Fina bilder!! :D

Vilka underbara bilder!

Väldigt häftiga foton!

fina bilder!

Åh vilken vacker plats du bor vid!

WOW ! AVIS ! ;P

Vilka fina bilder!

vackert.

Det var verkligen magi!

sjukt fina bilder! kika gärna in på min blogg och om du vill göra ett länkbyte säg bara tiLL! :D

Ser helt galet underbart ut!

Fin blogg! Kika gärna in på min blogg! http://alltidfelicias.blogg.se/ TACK

Fina bilder<3

Åh vilka underbara bilder och det måste vara ännu härligare i verklighete!

Vilka fina naturbilder!!

Otroligt fina bilder !

Jätte fina bilder, verkligen ! :)

Helt ljuvlig utsikt!

Jag startade en fototävling igår kväll, där man kan vinna en valfri vara från johanpixels.se. Skulle bli super glad om du deltar! Direktlänk: http://blogofphoto.webblogg.se/2012/september/fototavling.html#comment

Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer!

Gud så vackert! Om ändå jag hade det så utanför mitt fönster!!!

Såå mysigt!

fint! :)

Coola bilder :D

Oj vad vackert!!

De två första bilderna var riktigt fina!

härliga bilder

Härliga bilder! :D

Woow ni har verkligen paradisliknande utsikt!

Otroligt fina bilder! :)

Fina bilder :)

Åh, vilken fantastisk morgon! :) Kram

magiska bilder! :)

Vacker natur!

Tycker bilder som den andra bilden med lite dimma över vattnet är så fina! :)

Verkligen vackert du har det på morgonen!

sjukt häftiga och fina bilder:)

Åh vilka underbara naturbilder!

åh vilka mysiga och härliga bilder!!

grymt fina bilder!! :)

wow vilken utsikt!

Fina bilder! :)

Naturen kan vara så otroligt vacker och avslappnande! Fantastiska bilder, tänk att få bo sådär!

gud så fin natur..

vilka fina bilder! :}

Underbart vackra bilder.

Vilka fina bilder :)

Gud så vackert!

Så underbara bilder.

härligt! :)

Så fint!

Vackert :)

fin blogg :D

Fina bilder! :D

fina bilder!

Godkväll!
Gud vilka fina bilder du har!

Verkligen vackra bilder! Ha en skön kväll!

vackert =)

Fantastiska bilder! Brukar inte klicka mig runt på olika bloggar, men din kunde jag inte låta bli!

Åh så vackert!

Det ser verkligen härligt ut! Det finns få stunder som är vackrare än en septembermorgon. Jag har själv lyckats fånga några ögonblick på bild de senaste höstarna.
Kram

åh vad fint!!!

Så himla vackert!

underbara natur!! :)

www.starnast.blogg.se

Gud vilka vackra bilder :D





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se