Yrvädret reser bort...

Nyvaken och nybliven treåring;) Bilder sedan vi kom med paket och sjöng för ett par veckor sedan och jo hon sov faktiskt så vi kunde smyga upp och väcka henne vid sjutiden! Det händer ju typ aldrig i det här huset....
 
Här packas det för fullt igen för i morgon åker A och Nikki till farfar och farmor i Dalarna. De ska fiska kräftor och så ska A åka vidare på onsdag för golf-spel på Bro Hof. Det blir säkert trevligt!
Jag är hemma och jobbar sedan har jag tänkt att träna riktigt mycket kommande dagar men fingers crossed för så fort jag tänkt nåt sådant brukar jag bli sjuk...!
Jag och Filippa ska i alla fall strax åka iväg och köra ett benpass tillsammans för nu måste hon verkligen köra igång på allvar!
 
Trevlig kväll //PIllan
 
 
 


Hihi vilken sötnos:) typiskt en treåring,kram o lycka till med träningen :)kram

Vilket charmtroll!! Håller tummarna att du får vara frisk! Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se