8 timmar....

 
Hej på er
Ja nu räknar jag timmar till semestern ;) Så härligt det ska bli!
Rivstartar ledigheten direkt, i morgon blir det champagne, jordgubbar och vänner eftersom det vankas prinsessbröllop.  På söndag morgon packar vi in oss i bilen och drar iväg för att fira min födelsedag. Kommer åter tisdag och då gäller det att ladda om, städa, fixa och laga mycket god mat för på lördagen kommer mina vänner för lite partaj!
 
Nu jobbtajm...... Ha en strålande fredag!
 
//PIllan
 
 


Fina du! Ha det riktigt skönt och ta hand om dig. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se