Fynd & Fest

 
Jag är absolut ingen REA-shoppare... Gillar inte alls att rota och vända och vrida bland allt som hängs fram under reatider! Men i veckan lyckades jag finna en grej i alla fall...
 
 
Ett par riktigt snygga byxor på Gina tricot för knappt ett par hundra! Jag gillar detaljerna med blixtlåsen :)
 
 
Den söta topen fanns på HM och den var också jättebillig och precis Pillan-style mmmmm! Tunn, skir, söt och med veckad detalj och liten volangärm!
 
 
 
Så kom dom mina fina fina vänner! Saknade två girls men annars var "ligan" komplett ;) Vi hade så trevligt så jag glömde bort kameran, bara dessa bilder hittade jag vid nedladdningen....
 
Åh vilken härlig dag vi har haft idag, sol och värme, strand och bad, tokgilla på det!! Och som ni förstår så var inte gårdagskvällen sämre den....
Det var Hemvändarkväll och mina girls hade sedan länge bokat upp middag och fest hemma hos mig. Alla hade med sig mat så vi körde knytis och oj vad vi åt, mumsigt värre!
Sedan bar det av på vidare baluns och vi fick återse ett gammalt lokalt favoritband som vi diggade till i vår ungdom. Ni må tro att vi shakade och hade kul :)
 
Nu ska vi sjunka ner i soffan med chips, dip och Wallander!
 
//PIllan
 
 
 
 
 
 


Riktigt snygga byxor, vilket kap. Ni verkar ha det så trevligt, härligt att ha vännerna runt sig . Jag önskar dig en fin start på veckan. Kram Anette

Vilka fynd du gjort o fin som alltid är du. Längtar till min tjejdate som jag ska ha om några veckor. Det blir aldrig en tyst minut när tjejerna träffas o skratten avlöser varandra, så jag förstår att du hade en toppenkväll. Kramisar Tina

Superfräscha sommarbyxor:) Bra fyndat!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se