I solen

 
 
Titta vilket sött litet gäng, Edit, Valdemar och Nikki!
 
 
Efter lite bus var det badtajm, skönt med vatten över 30 grader då det blåste lite mycket "på land"...
Usch bortse från den hemska gamla lagårdsväggen som upptar halva fotot... :/
 
Ja här hemma fortsätter våra lazy day´s och jag njuter. Vänner som kommer förbi och hälsar på, man sitter ute, äter, fikar och bara slappar.
Eller lite träning också såklart men även det är avkoppling för mej! Jag och Filippa startade morgonen med en löprunda men Fillans knä protesterade så när hon gick sprang jag istället fram och tillbaka hela rundan ( för att "hålla ihop") så man kan nästan säga att jag sprang dubbelt så långt som tänkt ;)
 
Idag ska hela huset städas...igen för i morgon är det ju Midsommar, galet eller hur?! Sedan blir det storhandling tillsammans med alla andra firare är jag rädd:/
 
//PIllan
 
 


Åh vad härligt det ser ut,
Glad midsommar!
Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se