Kväll & Morgon

 
Strax innan jag gick till sängs igår vid 22.30-tiden så började ett regn att falla och "någon" målade vackra regnbågar och ser ni skatten måste vara placerad precis nere vid vattnet...där regnbågen slutar ;)
 
 
Morgonen här hemma startades upp med en favorit nämligen bananpannkakor med hallonkesella!
 
Solen tränger ibland fram emellan molnen och än så länge ser det lovande ut....
Jag och Nikki ska ut på en liten utflykt idag så vi har nyss ätit frukost och ska göra oss klara.
Vad hittar ni på, har semestern precis startat? Jag har kommit en bit in på min eller nja det är faktiskt sista semesterveckan men sedan har jag föräldrarledigt :)
 
//PIllan
 
 


Det ser gott ut med bananpannkakor. Regnbågen är något av det vackraste jag vet. Ha en bra kväll. Kram Anette

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se