Nordea Masters

 
 
Framför vackra Brohof slott i strålande sol
 
 
Gänget på väg in på huvudområdet runt slottet, otroligt vacker miljö!
 
 
Hmmm lite klurigt att utläsa alla siffror på dessa tavlor ...men leaders och par fattade till och med jag ;)
 A däremot har ju full koll på det mesta golfsnacket och förklarar snällt för moi
 
 
Vi höll till i Masters Lounge som låg helt perfekt precis framför 18:de hål,vi hade flagg bara några meter framför våra fötter. Spännande att se på så nära håll, mycket nerver .... Men de flesta är ju bara så cool-lugna!
 
 
Ja här ser ni flagg på hål 18 och den lilla ön bakom är 17:de hål
 
 
Här i tältet till höger om Nordea-skylten har jag och Carina hängt mest hela tiden!
Killarna sprang ju runt längst banan för att följa vissa spelare osv. Men vi hade det perfekt här med mat, dryck och platser i solen mitt framför avslutande hål, så vi var nöjda :)
 
 
Nöjda "golf-brudar" efter helgen!!
 
Ja idag blev ni verkligen bildbombade..... Men jag vill ju visa er vad trevligt vi haft ;)
Jag använde dock kameran minimalt eftersom när man sitter precis vid banan så är det ju hela tiden No Cameras och Quiet Please- skyltar som åker upp och ner.
Men vi har haft en jättetrevlig helg med lördagen som bjöd på väldigt växlande väder! Sista timman satt vi med regnponcos och följde de sista som "gick i mål" medan söndagen gassade av sol och värme.
 
Nu väntar mej en sista jobbvecka innan jag kliver in i semester-livet, hur snabbt har inte de senaste veckorna gått ??! Dagen bjuder på regn här men jag skuttar in på gymmet strax :)
 
//PIllan
 
 


Det ser härligt ut!

Ni ser ut att ha haft det riktigt härligt! :-)

Skuttar till gymmet!? Tänk om man ens hade ett uns av din motivation då skulle jag iaf komma ut på dagliga promixar med J... Men icke, latmasken inom mej har verkligen tagit över ..illa :-P

Tack för senast, ett minne för livet

Vilken härlig dag ni haft i en underbar miljö. Skönt att få de grå färgade, var tusan kommer de ifrån? Snygg som attan är du. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se