Tagen på sängen...!

 
 
 
 
 
 
Åh herregud vilken SURPRISE!!!!
 
Jag och min vän Carola ägnade eftermiddagen åt skumpa och prinsessbröllop. Efter vigselakten säger Carola att hon måste åka hem och försöka få tag på våra döttrar, Filippa och Matilda då dom inte svarar på telefonen.... -Jag kommer tillbaka senare, säger hon. Ja OK gör det, säger jag....
 
Eftertyp en timma kommer Filippa hem för att fixa till sig då hon ska ut och hänga med kompisar. Jag, Nikki och A hänger fortfarande framför tv:n och bröllopet. Efter en stund hörs det ett fasligt dunkande och jag säger till A, vad sysslar Fillan med, ska hon möblera om eller...?!
Han tittar lite förvånat på mig och sedan säger han näää jag tror det är någon på altanen!! Ehhhh.... utanför mitt fönster smyger skumma typer omkring och dansar och knackar och för allmänt liv!!!
Herregud precis som när jag skulle fylla 30 är jag helt tagen på sängen och fattar först inte att det "är till mej"...!
 
Sex maskerade personer har parkerat på min altan och det tog en lååång stund innan jag kunde räkna ut vilka de var!!! Så otroligt roligt och heeelt oväntat dök några av mina fina vänner upp!!
Efter gissningstävlingen dukades det upp massor med vin och godsaker och det blev en helt underbar kväll!!
 
TACK för att ni finns♥
 
Nu drar vi iväg för att fira på annnan ort men om ni saknar mej....finns jag på Instagram hemmahospillan, såklart!!
 
//PIllan


Gud, vilket härligt gäng och vilken kul överraskning.......





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se