Fullastad!

 
 
Jamen såklart var det till Ullared vår resa gick!
Väldigt intensiva dagar/nätter har det varit men riktigt kul har vi haft ;) Kommer nog inte att åka buss på ett tag känns det som för huuu vad jobbigt att försöka sova en hel natt sittandes! Det värker både här och där :/
 
Men shoppat har vi gjort, mest till Nikki men även lite till mej och Filippa. Mycket julklappar bokades av, skönt för jag är oftast ute i sista stund.....
 
I morse var det i alla fall riktigt najs att få vakna upp i sin egen säng och Nikki kom inspringande och frågade om presenter redan vid 6 -tiden :)
Jag har ägnat mej åt att packa upp, tagit hand om en gigantisk strykning ( A hade nämligen tvättat allt som låg i tvättkorgen, så the bottom is nådd) dammsugit och nu har jag tänt eld i kakelugnen som knäpper och knastrar så mysigt intill mej!
 
Kroppen ropar - Ta mej till gymmet så det ska jag lyda om några timmar! Först lite cybersurf...
 
//PIllan
 


Vad bra att fixa det där med en del julklappar! :)

Hittade du några kläder till dig själv också? Tycker faktiskt att det fanns en hel del snyggt just nu - men jag förstår dem som inte orkar plöja igenom hela damavdelningen efter att ha shoppat till barn och hem ;-)

KRAM

Ps: Nästa gång får vi stämma träffa - för visst kommer du åter?! ;-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se