Ska slappa ikväll!

Visst var väl detta en fin och höstig idé till trädgården, kanske då man har gäster?!
Bild från Pinterest
 
Yes box baby, ikväll ska jag ha en riktigt soft hemmakväll och jag tänker starta den så snart jag kliver ut från jobbet ;)
Åka och handla på mej massa godsaker, göra "nyttiga" chokladbollar med tjejerna och laga en riktigt god middag. Korka upp en flaska rött, muta tjejerna med godis och sjunka ner i soffan :)
A är på golftävling och kommer hem sent ikväll för det var 90 lag anmälda!!
 
Ha en riktigt mysig kväll //PIllan
 


Låter som min lördagskväll, ooopps har redan gonat ner mig i soffan o sippar på lite rött....Ha en mysig kväll vännen. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se