Uppryckning

Lyktor som faktiskt fyndats på Tradera (bra ställe det där....) och print från den här duktiga tjejen
 
När det blir höst så brukar det börja rycka i " inredningstarmen" hos många och så även hos mej!
Men i år har jag liksom inte riktigt kommit till skott.... Har flera målningsprojekt och annat hemma-fix men jag bara skjuter det framför mej!
Vet att jag ofta blir så nöjd med mej själv när jag slutfört något sådant och bara jag börjar så går det oftast med en väldig fart! Men den där tröskeln är just nu enorm.... :/
 
Sedan irriterar det mej nåt enormt att vi ännu inte har någon brokvist! Morrrr den skulle byggas i våras men ännu står en provisorisk liten bro där ute och hånar mej varenda dag....
Nä här krävs en total uppryckning i inredningsväg helt enkelt, tror jag ska ta ett snack med hustomten (papi) så kanske han kan involveras :) Alltid lättare att vara två♥
 
//PIllan
 
 


Känner så väl igen mig. Hade många projekt på gång inför sommaren men av olika anledningar blev de aldrig av o nu står de där som du skriver lite hånfullt o ler mot en, det får helt enkelt vänta till nästa år. Lite pyssel har det blivit inne, men mer ska det bli (hoppas jag). Fina fynd du gjort på Tradera. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se