Vinklubbsmästerskapen i Golf

 
Tyvärr knäppte jag inga bilder under själva golftävlingen... synd! Men när vi kom in och avslutade vid hål 18 så stod ett bord med vit duk framdukat med iskall Tattinger! Det började skymma och stjärnorna tändes en efter en...
 
Åh så mycket godsaker vi bjöds på! Frukter med varm choklad att doppa i, västerbottenpaj med aioli, laxsnurror, ostar med björnbärsmarmelad, räk-bakelser Mums :) Katarina som jobbar på Hussborgs herrgård hade ordnat denna fantastiska dag och kväll för oss!!
 
 
Tjejerna myser under bar himmel och som ni ser gick det att sitta med bara armar trots att timmen blev sen underbart
 
 
Efter all den goda maten gick vi vidare till ett eget litet "hus" med mini-spa!
Utomhus bubbel i varmt gott doftande vatten och såklart lite mer bubblor i glasen!
Att jag och Carina J dessutom lyckade vinna detta mästerskap med fyra poäng var ju bara pricken över i !! ;)
Vi hade i alla fall en helt fantastisk dag som vi såklart kommer göra till tradition nu!!
 
//PIllan
 
 
 


Vilken underbar tjejkväll.

Och nu fick jag dåligt samvete för att det där sablans gröna kortet inte togs i sommar. Får sätta upp det på nästa års to do konto.

Kram Linda

LOVELY!! Vill liksom hoppa in i bilderna :-)

Kram Nina

Vilken dag som avslutades på bästa sätt, förstår att ni ade en toppenkväll. Kramisar Tina

Ljuuvligt!
Kram!

Vilken underbar kväll! Bubblet såg extra gott ut:)

Åh underbart:)kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se