Äntligen landat!

Lite suddig precis som bilden visar, ja så känner jag mej idag!
 
Idag är jag allt lite "matt i pälsen"....
På min lediga dag väcks jag av ett durrande bredvid sängen som vägrar ge upp. Yrvaken famlar jag efter telefonen och det är från jobbet, sjukskrivningar och dom undrar om jag kan rycka ut. Javisst säger jag, ge mig en halvtimma!
När jag lagt på luren börjar hjärnan att vakna till och jag kommer på att jag är ju ensam hemma med Nikki...!?
 
Lilla stackaren måste väckas och kläs på i all hast och följa med på jobbet. Där får hon varm choklad och macka i väntan på att dagis ska öppna 06.30....
Huvva inge roligt med en virrig mamma :/
 
Nu är aerobicsen också avklarad och jag ska snart sjunka ned i soffan och ikväll tänkte jag titta på Trolljägarna på 3:an. Såg det inte förra veckan men jag tycker det verka vara riktigt bra att sådana "fulingar" som i princip mobbar och hotar anonymt på nätet nu blir uthängda, i tv dessutom!
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se