Behövde en kick!

Just do it... just did!!
 
Rosa piggar i alla fall upp mej :)
 
Nya Nike Tights med rosa budskap denna gång, mmmmm!
 
After I did it, belöningen med smak av jordgubb och kokos!
 
Jamen alltså idag snackar vi bakslag de luxe i form av ymnigt blötsnöande hela dagen... Vilket resulterade i en sur mamma som i sin tur såklart ger sura barn... Det rullar bara på av farten :/
 
Därför lagade vi raketsnabbt en middag, kyckling och tortellini (som mini ratade = ännu surare mami...) tänkte att blodsockret kanske var lite lågt hos samtliga. Filippa hade dessutom praktiserat på bageri och varit vaken sedan fem...
Men då inte heller maten gick hem så packade jag in tjejerna i bilen och droppade av dem hos mormor, själv drog jag vidare till gymmet. Efter 45 svettiga minuter kunde jag gå därifrån med en lättare känsla i kroppen och knoppen! Dessutom hade ju såklart mormor fixat korv och mos till mini så även hon strålade ;)
 
Hemma nu njuter jag av att det är så ljust ute fast Bolibompa är i full gång och så sippar jag på en smarrig smoothie.
 
Veckan har startat om än lite haltande men nu är vi nog på banan!
 
//PIllan
 
 
 
 
 


Älskar dina tights :-)

KRAM

Supersnygga tights!! Är linnet också från Nike?

Svar: Nä det är ett från Casall, ganska gammalt!
Pernilla/Pillan

Måste också träna idag. Försöker slita mig från soffan men den är så skön. Tempoträning står på schemat och jag avskyr det passet. Antar att det är därför soffan är extra bekväm idag.

SÅ fräscht med massa rosa, härligt och vårligt:) Vill också ha sådana där Just do it-tights, väldigt snygga! Trevlig tisdag på dig, kram

Snygg träningsoutfit! Skönt att alla blev nöjda på er måndagskväll ;) kram Suss

Å vilka fina tränings byxor. Dom vill jag ha =)
Var har du köpt dom?
Rosa är bästa som man blir glad av =)
Kramiz G





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se