Påsklunch med gänget

Gult och vitt, prickigt och randigt plus lite pastell är påskdukning för mej!
 
Burkar, servetter och sugrör från Klara Form
 
Lunchen för de små bestod av prinskorvar, köttbullar, gurk-och morotsstavar, melon, vindruvor .... Mammorna fick sallad med vitlöksfrästa kräftor plus lite olika röror!
 
Alltså det här gänget var helt omöjliga att få att "posera" samtidigt....
 
Söta etiketter som jag dragit ut från nätet i rosa, gult, blått och grönt
 
Veckan rusar på och halva april har redan avverkats. Galet att det snart är maj månad!
Idag firar vi Nikki som har namnsdag idag, nämligen OLIVIA som är hennes andra namn. Det namnet valde Filippa till henne....
Jag ska börja packa lite för i morgon bär det av till fjällvärlden och min mormor igen! Ska bli supermysigt att träffa alla släktingar i ett par dagar för redan på lördag måste jag hem och jobba igen... Ja så är det när man har skiftjobb!
Men jag hinner ju med hela lååångfredagen ;)
 
//PIllan
 
 
 
 
 
 


Så mysig och fin påsklunch! Och vad avis jag blir på dig som ska till fjällen, njut!!
Kram fredrika

Gud så mysigt😊
KRAMIZ G

Vilken härlig dukning ;)önskar dig en trevlig påsk





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se