Rise and Shine

Turkisk yougurt blandad med krämig kokosmjölk, toppad med blåbär och granola
 
Den "viktiga" kaffeslurken och knäcke med äggsmör! Håller mej mätt och belåten ett bra tag nu på förmiddagen.
Äggsmöret gör du bara genom att koka ett ägg ca 7 minuter hacka det och blanda upp det med en klick smör och ev liten gnutta salt, Yummie!!
 
God morgon lördag
 
Strålande lördag som jag sett fram emot då det ÄNTLIGEN är dags för mej att bjuda in till Vinklubb! Ni anar inte hur länge sedan detta skedde....
De har i alla fall aldrig varit bjudna till detta huset och då är det snart tre år sedan vi flyttade hit... Nä jag vinner typ aldrig :/
Men nu är det alltså dags och jag har massor att fixa med. Vill ju bjuda mina söta vintjejer bara det bästa ;)
 
Ha en skön dag //PIllan
 
 


Hoppas ni får en mysig vinkväll ;) måste testa denna äggsmörsblanding de var längesedan nu.

äggsmör..låter mumsigt!

Mmmm ser smarrigt ut o frukost är det bästa jag vet. Ha nu en toppenkväll med tjejerna. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se