Tråktorsdag

Inte alls speciellt hälsosamt idag på bloggen men dock Ekologiskt! Rotsakschips från Änglamark är helt underbart goda!!
Morötter, rödbetor, kålrot och potatis i en riktigt god blandning. Påsen är inte så stor heller så den tar snabbt slut och det är väl ett plus, tänk på dessa megachipspåsar som finns nu för tiden.... herregud man jag ju äta hur mycket som helst :/
 
Ja idag är det så isande kallt ute så jag fryser som en nakenhund...
Har varit och köpt penseér och påskliljor men de får snällt vänta tills i morgon för då skulle det visst bli lite varmare. Vem vill stå ute och plantera när det blåser småspik... inte jag iaf!
Riktig tråktorsdag så idag piggar jag upp mej och resten av familjer med fläskfilé, sötpotatis och svampsås, yummie!
Sedan blir det riktigt ben-pass i gymmet, can´t wait!
 
//PIllan
 


Låter som en spännande variation av vanliga chips. Ska testas!

Åh, det där ska jag testa! Sånt gillar jag:) Precis som jag gör med dina bra hälsotips du ger här inne:)

Kram och ha en fin kväll! Hoppas solen lyser imorgon:)

Å dom har glömt bort dom är ju så goda. Får nog bli till Gladiatorerna på lördag =)
kramiz G

Dom där måste jag prova! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se