Vit Valborg...

Ja ni dessa kort är inte från idag.. men väl sedan i lördags!
Tänkte som en liten inspiration till valborg. Fast om man tittar ut så vill man nog helst krypa tillbaka in i den svarta höstgarderoben igen... i alla fall i min del av landet!
Kavajen är ett superfynd från Kappahl, vit kavaj för halva-halva priset, I like, topen är från HM och byxorna Please-kopior från lokal butik (Jiges för er i närområdet) skorna från Lindex och blekaste fötterna tillhör bloggerskan och är förhoppningsvis snart ett minne blott ;)
 
Hej på er sista april
Jag är fortfarande inte riktigt människa och måste med jämna mellanrum lägga mej raklång ner.... Det beror väl på att jag under gårdagen endast fick i mej en macka, ett äpple och en varmkorv (kostcirkelns alla hörn...)
Helt matt och med svimningskänslor så JA även om inte klädseln blir vit så blir det ändå en helvit valborg. Skulle jag bara lukta på en vinkork nu så skulle jag tuppa av, tror jag !
 
Nikki är hemma med mej och hon är snäll och riktigt lugn, pysslar på själv och klappar mej på kinden då jag får en "svacka", gulle!
Vi skulle egentligen ha varit på middagsklubb ikväll men den blev av olika omständigheter inställd så vi ska ut och äta med mina föräldrar istället. Fingers crossed att jag kan sitta upprätt under hela middagen :/
Sedan vill såklart Nikki titta på någon majbrasa så det är väl bara att plocka fram vinter-parkasen och masa sig iväg...
Filippa kör säsongens sista tävling 1:a maj Trofén i Funäsdalen!
 
//PIllan
 
 


Skitsnygga bilder!
Krya på dej och hoppas du får en fin Valborg!

Åh my va snygg du är människa 😊

Tjusiga vita kläder! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se